Кошик
359 відгуків
promo_banner
+380 (63) 921-99-33
Lifecell
+380 (67) 921-99-33
Kyivstar

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 7000 ₴.
  • СамовивізПеред приїздом, будь-ласка, попередьте менеджера за годину по телефону.
  • Meest ПОШТА
  • Кур'єрська доставка по КиєвуБезкоштовно за умовиВартість доставки 150.00 ₴. Замовлення на суму понад 7000 ₴ доставляєтся безкоштовно.Швидко доставимо Ваше замовлення в будь яку точку Києва. Доставка в передмістя обговорюється в індивідуальному порядку. Безкоштовна доставка по Києву (при сумі замовлення від 7000 грн)
  • Кур'єрська доставка по КиєвуБезкоштовно за умовиВартість доставки 100.00 ₴. Замовлення на суму понад 7000 ₴ доставляєтся безкоштовно.Швидко доставимо Ваше замовлення в будь яку точку Києва. Доставка в передмістя обговорюється в індивідуальному порядку. Безкоштовна доставка по Києву (при сумі замовлення від 7000 грн)
  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 7000 ₴.Безкоштовна доставка при замовленні на суму від 7000 грн. Доставка в будь-яке місто України 1-2 дні! Ваш замовлення оформлене до 17:00 відправляється в той же день. Замовлення оформлені після 17:00 відправляються на наступний день. Супровід доставки по SMS.

Способи оплати

  • Пром-оплатаБезпечна онлайн оплата замовлення Prom.ua Ви оплачуєте замовлення карткою онлайн. Продавець отримує гроші після того, як ви заберете товар на Новій Пошті. Якщо товар не підійде або ви відмовитеся від замовлення, гроші вам повернутися на картку
  • ПісляплатаОплата у відділенні "Нової Пошти" після отримання та перевірки товару. Послуга "післяплата" оплачується за рахунок одержувача (комісія "Нової Пошти" у розмірі 2% від суми переказу)
  • Оплата на картку "ПриватБанк"Оплата Вашого замовлення на картку "ПриватБанк" через онлайн-банкінг, термінал або в відділенні банку. Після підтвердження замовлення менеджер надішле Вам реквізити для оплати. У разі оплати замовлення до 17:00 - відправлення "день в день".
  • Наложенный платеж (при получении на Новой Почте)Оплата Вашего заказа в отделении "Новой Почты" после получения и проверки товара. Услугу "наложенный платеж" покупатель оплачивает за свой счет (оформление 20 гривен + комиссия "Новой Почты" в размере 2% от суммы перевода)
  • Безготівковий розрахунокОплата на розрахунковий рахунок нашої компанії. Реквізити для оплати відправляються після узгодження з менеджером та оформлення замовлення.
  • ГотівкоюОплата готівкою кур'єру при доставці по Києву.
  • Оплата замовлення на картку "MonoBank"Оплату Вашого замовлення на карту "MonoBank" через онлайн-банкінг, терміналу або відділенні банку. Після підтвердження замовлення менеджер надішле Вам реквізити для оплати. У разі оплати замовлення до 17:00 - відправлення "день в день".
  • Післяплата "Укрпошта"Післяплата в відділенні "Укрпошти" після отримання та перевірки товару. Послуга "післяплата" оплачується за рахунок покупця.

Гарантія:

Шановні клієнти нашого магазину! На всі товари, показані в каталозі, поширюється гарантія.
Для уточнення терміну гарантії, будь ласка, звертайтесь до менеджера за контактними номерами телефону.
У разі поломки товару протягом гарантійного періоду провадиться діагностика, ремонт або у разі неможливості ремонту, заміна на аналогічний товар.
Доставка товару на гарантійний сервіс здійснюється за рахунок покупця. Якщо сервісний ремонт неможливо здійснити в нашому сервісному центрі - ремонт здійснюється на заводі-виробника.

Умови для здійснення гарантійного ремонту:
1. Збережено заводське пакування з усіма комплектуючими;
2. На товарі немає механічних пошкоджень (подряпини, вм'ятини, гравіювання);
3. В наявності товарний чек або накладна з номером замовлення, датою та строком гарантії.

У Вас є особливі побажання з приводу доставки? Зв'яжіться з нами за контактним номером телефону або через форму зворотного зв'язку і ми підберемо найбільш зручний для Вас варіант доставки.

Як здійснюється безкоштовна доставка по Києву:

КРОК 1 — Після того, як Ви оформили замовлення, до Вас, найближчим часом, зателефонує менеджер, для уточнення і підтвердження замовлення.

КРОК 2 — Узгодження часу та місця доставки кур'єром по Києву.

КРОК 3 — Доставка замовлення Вам за узгодженим часу і адресою.

Як здійснюється доставка по Україні компаніями НОВА ПОШТА, ІНТАЙМ І Т.д:

КРОК 1 — При підтвердженні замовлення, менеджер магазину уточнює дані одержувача (ПІБ, № телефону, відділення «Нової Пошти») та повідомляє дату відправлення товару.

КРОК 2 — В день відправлення замовлення (після 19:00) Вам прийде SMS-повідомлення від нашого сайту з № товарно-транспортної накладної.

КРОК 3 — ПРО прибуття замовлення у відділення Ви будете повідомлені SMS-повідомленням «Нової Пошти» із зазначенням номера накладної. Є можливість самостійно відстежити вантаж онлайн. Натисніть тут!

КРОК 4 — Відділення «Нової Пошти» працюють згідно Графіка роботи відділень» Натисніть тут!

КРОК 5 — При отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти» необхідно назвати менеджеру номер накладної з SMS-повідомлення та пред'явити паспорт або водійські права.

Важливо знати!

  • Товари не висилаються без попереднього телефонного дзвінка менеджера з нашого інтернет-магазину.
  • Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 5 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну Ви не отримаєте замовлення, товар буде повернений в інтернет-магазин.
  • Перед відправкою товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні товару Вам необхідно перевірити його на наявність пошкоджень і в разі проблем на місці пред'явити претензії до служби доставки.
  • В обов'язковому порядку перевіряйте Вашу посилку на відповідність з Вашим замовленням перед оплатою у відділенні «Нової Пошти».

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner